جک2:1 غیرمستقیم

شرکت فنی مهندسی آسانسور و پله برقی,بوشهر,آسانسور بوشهر,آسانسور کششی بوشهر,آسانسور هیدرولیک بوشهر,کنگان,عسلویه,جم,منطقه ویژه پارس,پارس جنوبی,آسانسور,بالابر,هوم لیفت,هیدرولیک,آسانسور هیدرولیک,برازجان,دیلم,گناوه,فراز,فراز آسانسور,اسانسور,فراز اسانسور,فراز عرش البرز,دیر,هرمزگان,بندر عباس,دلوار,پارسیان,شرکت,استان,استان بوشهر,بندر بوشهر,بندر کنگان,بندر عسلویه,منطقه ویژه,درب آسانسور,درب,اتوماتیک,کابین استیل,کابین آسانسور,رزومه,سرویس,تعمیرات,سرویس و نگهداری,قرارداد

شرکت فنی مهندسی آسانسور و پله برقی | فراز عرش البرز آسانسور بوشهر

farazlift farazlift farazlift farazlift farazlift      
  • info@farazlift.com

  • شماره تماس : 33350019 - 077

  • ساعت کاری :۸:۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰ ۰ نظر ۶۸۷ بازدید

جک ۲:۱غیر مستقیم

دراین سیستم یک پیت به عمق ۱٫۵ متر مورد نیاز می باشد.وجک در یک سمت از چاه در کنار دیوار یا آهنکشی نصب می شود.فضایی که از چاه به علت نصب جک پرت می شود به اندازه ۳۰ تا ۴۰ سانت می باشد.

ویژگی های آسانسورهای با سیستم جک غیر مستقیم بغل کابین

در این سیستم برای تامین امنیت مکانیکی از سیستم پاراشوت های آنی ضربه ای استفاده می شود وبرای تامین امنیت هیدرولیکی در مواقع پاره شدن شلنگ از راپچرولو استفاده می شود.

عدم نیاز به حفر چاه وامکان استفاده از سه طرف از چاهک جهت ورود وخروج

حداکثر ظرفیت با احتساب وزن کابین ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد.

ارزانتر بودن سیستم به علت کوتاه تر بودن طول جک و پایین آمدن سایز پمپ به دلیل دوبرابر بودن سرعت کابین نسبت به جک

اورهد مورد نیاز دراین سیستم ۴٫۸۵ متر + فضای جان پناه تریف شده در استاندارد EN 81

از این سیتم معمولا در جاهایی استفاده می شود که

امکان کندن چاه وجود نداشته باشد.

امکان نصب ریل جهت کابین به علت پانورامیک بودن سیستم ومحدودیت های دیگر وجود نداشته باشد.

استفاده از دو ضلع چاه جهت ورود وخروج (در کابین های تونلی یا L شکل)مد نظر باشد.

از این سیتم معمولا در جاهایی استفاده می شود که:

پیت مورد نیاز جهت این سیستم ۱٫۵ متر می باشد

در صورت عدم رعایت استاندارد EN 81 پیت و اورهد را می توان در پروژه های خاص کمتر نمود

در سیستم های ماشین بر جک بغل به صورت دوبل استفاده می شود


جک ۲:۱غیر مستقیم


دیدگاه خود را بیان کنید